Monday 18 July 2011

tempahan potret pertama.


salam ukhwah semua....sesaja jer nak kongsi kat blog ni..
lukisan yg tak seberapa..maklumlah pelukis amatur,
pepepun meh layan lukisan ni aku buat untuk
dak aween ni beria-ia nak suruh aku lukih gambo kawin dia,
wlaupun tak serupa 100%
tapi aku puas
sebab diorang berpuas hati
walaupun aku yg tak puas hati
memang byk nak kena belajar lagi
mekasih bebanyak aween
sbb support minat baru aku ni.
thanksss.



suaminya..fahmi..
susah sikit nak buat btk muka dia
mata ,hidung dan mulut
sesikit nak sama.
shadow gelap cikit
camna ada persamaan tak ..?




gambo aweeen
lentok kat bahu hubby dia
pat ni memang susah sangat nak buat
mata , hidung gan mulut
lari banyak dpd gambo real,
tapi dia puas hati
syukur Alhamdulilah.




ni gambo sblm siap
nak kena betulkan struktur
bentuk muka,
mata, hidung dan mulut.
shading banyak nak kena betulkan lagi,
tapi itu semua cabaran tuk aku
memperbaiki diri.

chaiyoo chayooo chayoookkk

No comments: