Saturday 30 April 2011

DIARI KESAYANGANKU.

 BUKU DIARI AKU.....aku dok pikir nak wat deco lagu mane...dapat idea nak wat bunga rose guna reben warna soft....mula2 aku try tak menjadi, lama gak aku cuba pulas2kan ..pusing2kan last2 nilah hasilnya yg tak seberapa ..ade rupa bunga rose tak?
 Buku ni aku dapat dari adik aku....kerja kat commerce...aku suka draw bunga2...tak kira lah ape saja benda pun aku coretkan kat buku ni....last2 anak aku si izz tu yang sibuk nak draw jugak ish ...ish..




TARAAA...inilah hasilnya...camna..camna...camna...ish..ish..excited sungguh...macam ade yang kurang, tapi leh lah kot...nampak jugak lah cam bunga rose tiruan kat kedai bunga tu! kalau nak diikutkan cam tak sesuai letak kat diari....sekali pandang cam hantaran lah pulak..! dua kali pandang cam ape ekkkk??
dah banyak sangat yang lukis folkart kat diari , kali ni aku cuba buat lain  dari yang lain....pas ni lak aku nak buat kat trademark IZZCRAFTS....mintak2 menjadi...  amin....

No comments: