Saturday 30 April 2011

DECO KAT BOTOL

Deco kat botol aku yang pertama,  aku lekat gambo bunga rose pink , pastu aku cuba cat zig zag pink gan putih. Pasu kecik gan mug tu saje jer nak inteprem... free give dapat kat jmputan kawin....bunga rose pink kecik dlm kotak tu comel sungguh kann....!

 decoupage aku yang kedua, deco kat botol kicap size besar punya......sweet memory tu aku tujukan pada gambo pemandgan kat garden pastu ada pintu gerbang penuh gan bunga2..............so sweet..................and happy always...........kat atas tu aku lekat pooh gan konco-konconya khas tuk anak sedara aku ...leh letak pen gan pencil ...!
 botol yang pelbagai rupa paras dan size btk ni......sgt cntik so aku pun tak teragak-agak nak tmpal bunga2 rose .....simple jer tak nak tmbah lbih2 nanti tak nmpak lak btk botol tu yg kiut miut......
 botol kicap kecik tu aku msukkan bunga rose , tambah ckit gabus kat atas pastu ikatkan gan tali guni bwang..haa..haa  simple kan..........!!!!!         botol biru yang ramping cam aku tu ..hee..aku deco bunga blue kat tgh2 memang terserlah kerampingannya..........pasu yang debab ckit tu aku serlahkan gan bunga rose pink.....







 lagi lagi dan lagi......pelbagai btk botol aku dapat dari kedai terpakai, dari pemberian sedara mara, yang aku amik kat blkg umah mak mentua ...aku jumpa kat depan kedai ... paling byk aku dapat kat blkg umah mak aku, tepi ckit gan tong smpah... banyak botol dolu2 masa aku kecik smpai beso gajah la ni mak simpan...dari botol kicap,nescafe,horlick....bla..bla...smpai ke botol oren bodo...nostalgia sungguh.......   jumpa jer trus pas kat aku....pe lagi gan selamba aku pun mendeco.............tima kasih bebanyak kat suami gan anak aku yang byk berjasa tolong bersihklan....ha ha nanti tolong ibu lagi k...!



sampai takat ni je ...
SAMBUNG DI LAIN WAKTU DAN  KETIKA
GAN BOTOL YANG TERKINI...BYE..

No comments: