Friday 22 April 2011

FOLKART

Aku test lukis gambo
sayur gan buah2an lah plak.
yang kaler putih tu ...lobak putih
cam tak jadi jeerrr..

 camna....kureng ckit kan.
 izz suka gambo ayam ni..
aku tambah 3 biji telor ayam
...yang pnting telur betul bukan
tiruan..hee..heee.
 izz garden....ade gambo umah bird
tapi lupa nak lukis gambo
bird lak....
 ikan ni....kureng sikit...aku
 silap touch ....nanti aku lukis
lagi ...chaiyoo2222
 lum siap ....ingat nak bagi kat
almya......reben tak cun...tapi buah grape
tu nampak sedap jeeee...
tgh usaha nak cun kan lagi ...
sabar ya almya!!!!!
 kat umah byak pokok
orkid mak tanam....ingat
nak gantung kat garden
mak...
 aku pun suka tanam pokok pegaga
lgipun baik utk kesihatan..
pun nak gantung kat garden mak..
 my home izz.......lukis orkhid
lagi.....
 nak gantung kat depan umah mak.....
no pun senget ....he..heeee
k.....sapai takat ni dulu....nanti aku sambung lagi ...tengah buat umah bird gan tmpt surat mak....usaha tangga kejayaan.....chaiyoooooooooo.....

No comments: