Sunday 1 May 2011

IZZ CRAFTS

 SALAM....Sebenarnya dah lama terfikir nak buat signbord nie...macam2 aku nak masukkan ...mula2 tu nak lukis jer...folkart kat kayu nie....pastu fikir balik ,aku klau lukis bunga tak brape nak cun...

 Biasalah...aku budak baru belajar tentu ade banyak salah....tapi tak pe aku akan sentiasa cuba memperbaikinya...jgn jadi tikus betulkan labu2nya sudah ler....yang kat sblh ni..aku cuba nak masukkan manik gold kat blah atas tu...nampak cam crown lak kan...puas pikir last2 jadi ler cam kat atas tu...5kuntum bunga rose...dan 2kudupnya daun gold tu aku sesuka je tmbah cat hitam ckit..nampak gak jalur2 daun tu...last skali aku tmbah manik kecik2 kaler soft purple....tulisan tu aku lukis memang nak senget...haa haa..sebenarnya memang tersenget..ish  ish..




LEPAS NI AKU NAK SELIT KAN KARYA ART AKU KAT BAWAH SIGNBORD IZZCRAFTS NI....TUNGGUUUUU........

No comments: